بررسی عناصر سازنده استیل ها
تجهیزات سه بعدی Framatome چرخه 1 را در یک راکتور کامل می کنند
چهار شنبه 5 آذر 1399 ساعت 10:56 | بازدید : 498 | نویسنده : آریا کبیرنژاد | ( نظرات )

قیمت ورق استیل


موفقیت Framatome با عناصر سوخت هسته ای چاپ سه بعدی ، اولین چرخه تابش در شرایط عملیاتی را با موفقیت به پایان رساند. به عنوان بخشی از یک پروژه اولیه ، این اجزای سازنده فولاد ضد زنگ و آلیاژ نیکل در یک نیروگاه هسته ای Gösgen در سوئیس برای یک برنامه پنج چرخه نصب شد. برای تأیید رفتار در شرایط عملیاتی واقعی ، این اجزا بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند. 

 

تولید افزودنی ، تولید محصول Framatome را تسریع می کند و روند تولید را ساده تر می کند تا محصولات با کیفیت بالا را به سرعت وارد بازار کند. این تکنیک ابتکاری قطعات فلزی با هندسه های پیچیده را تولید می کند که با فرآیندهای سنتی غیرقابل دستیابی است. این برنامه همچنین امکان شخصی سازی و پیشرفت چشمگیر در عملکرد اجزای تولید شده را فراهم می کند.

 

این تکنیک همچنین بطور مرتب برای سایر کاربردهای سوخت هسته ای مانند نمونه سازی سریع و ساخت قطعات آزمایشگاهی و ابزارهای خط تولید سوخت ، ابزارهای بازرسی و تعمیر سوخت درون راکتور ، مجموعه های تحقیقاتی سوخت راکتور و اهداف پزشکی فلز اورانیوم استفاده می شود.

 ورق استيل

در این پروژه کارشناسان سوخت فراماتوم از فرانسه ، آلمان و ایالات متحده با همکاری نزدیک با مشتریان در سراسر جهان مشارکت دارند. این پروژه همچنین توسط برنامه های اتحادیه اروپا و وزارت انرژی ایالات متحده پشتیبانی می شود و متكی به آزمایشگاه ها و شركت های بین المللی شناخته شده برای پیشرفت های علمی در تولید مواد افزودنی است.

 

براي مشاهده آخرين اخبار استنلس استيل در صنعت دنيا مي توانيد از وبسايت فلز كالا بازديد كنيد.
همچنين براي استعلام از آخرين قيمت ورق استيل در ايران ميتوانيد از طريق شماره هاي تماس با كارشناسان بخش فروش در ارتباط باشيد.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بررسی عناصر سازنده استیل و آدرس steel1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 75
:: بازدید ماه : 74
:: بازدید سال : 218
:: بازدید کلی : 1201